vineri, 9 noiembrie 2007

Aratai ca aveti suflete, faceti o fapta buna!

Eram in bucatarie, mancam. Cum am obiceiul sa ma uit pe fereastra cand mananc, am vazut un catelus negru care se tinea dupa o batrana, care dupa ce il mangaie face in asa fel sa nu se mai tina dupa ea. La scurt timp mai vad unul alb zgriburit de frig care se impiedica atunci cand mergea(din cauza frigului). Am lasat mancarea, am luat ceva de mancare pentru el si am coborat in fata blocului, dar pana am ajuns eu jos si-a pierdut urma. Zadarnic l-am cautat eu vre-o 10 minute prin fata blocului, nici o sansa sa-l gasesc. Am urcat in apartament(imi pierise poafta de mancare), am stat pe ganduri uitandu-ma pe fereastra si ii vad acum pe cei doi catelusi imipreuna ca se tin dupa trecatori(in speranta ca poate isi va face cineva mila sa-i ia). Dupa relativ 5 minute ii vad langa roata unei masini unul peste altul(incercau sa se incalzeasca) tremurand de frig. Aproape toti trecatorii s-au oprit sa-i mangaie, dar degeaba, ca nici unul nu s-a indurat sa faca o fapta buna sa ia macar pe unul dintre ei sa-i ofere un adapost calduros, in zadar cu mila. O vecina le-a adus cereale cu lapte. Abia bagau saracii boticu in castron sa manance neputandu-se stapani din tremurat. Am coborat si eu la ei. Defapt erau 3, nu 2. Tremurau ingrozitor. Am urcat sa caut o patura veche ceva sa le duc sa se incalzeasca. N-am gasit in tot apartamentu` o patura veche asa ca am luat o patura pe care o foloseam eu si le-am dus-o sa se incalzeasca. I-am luat de langa roata masinii, i-am dus intr-un loc mai ferit si le-am pus patura sa se incalzeasca.
Sunt micuti si nu stiu daca mai rezista mult in frigul de afara, n-as vrea sa-i gasesc inghetati. Asa ca dintre voi, cei care stati in Bucuresti si aveti vre-o posibilitate sa luati macar unul dintre ei sa le oferiti un loc calduros, sau stiti pe cineva care ar putea, va rog aratati ca aveti suflet si faceti o fapta buna macar cu unul dintre catelusi. Daca nu puteti macar dati linku` mai departe la altii, poate prieteni ai prietenilor vostrii pot face ceva pentru ei...
I-as lua eu dar nu pot ca sunt mai tot timpul plecat si colegii mei de apartament n-ar fi de acord.
Va rog inca o data, poate se poate face ceva pentru ei. Id-ul meu de mess e r3aperrock si stau in Militari.

Niciun comentariu: